Jump to content


Photo

Nox Opus GFX


  • Please log in to reply
113 replies to this topic

#101 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 25 April 2017 - 09:13 PM

bGCZAv9.jpg


  • RathyOro likes this

#102 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 01 May 2017 - 10:40 PM

xdxtSXX.jpg


 

4uKyRLN.jpg


  • GintaMan likes this

#103 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 03 May 2017 - 06:34 PM

ijtgms1.jpg

 

wow that's dark....photoshop has a dark background so it looks light there in comparison lol

 

9vY9nXp.jpg

 

had to lighten that shit up


Edited by Red Opus, 03 May 2017 - 06:38 PM.


#104 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 03 May 2017 - 09:26 PM

j9W7cOn.jpg

 

too dark again, imma lighten it 

 

v46Qmgj.jpg


 

actually i like the darker one..


Edited by Red Opus, 03 May 2017 - 09:26 PM.


#105 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 04 May 2017 - 07:16 PM

mRMzRjO.jpg

 

yeah this looks like shit..


Edited by Red Opus, 04 May 2017 - 07:16 PM.


#106 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 06 May 2017 - 12:59 AM

sdCW3dE.jpg


 

jmlCbG2.jpg


 

stars make everything look better >.> wtf



#107 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 10 May 2017 - 10:31 PM

QpHmX7N.jpg

 

i like this one


Edited by Red Opus, 10 May 2017 - 10:31 PM.


#108 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 14 May 2017 - 09:47 PM

18pLgsd.jpg

 

needs more stars  :lolxg:  :P


Edited by Red Opus, 14 May 2017 - 09:48 PM.


#109 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 29 May 2017 - 06:35 PM

hXRtzI5.jpg

 

4tdaDzI.jpg


  • RhyssaFireheart likes this

#110 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 30 May 2017 - 12:46 PM

4k views.... Yay

#111 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 30 May 2017 - 10:58 PM

2jUzQS6.png


 

made myself a logo, could be smaller but nah...


Edited by Red Opus, 30 May 2017 - 10:58 PM.


#112 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 31 May 2017 - 10:25 PM

lOTtgdL.png

 

now a real legit logo

 

now can i put it on photos >.>


Edited by Red Opus, 31 May 2017 - 10:25 PM.

  • RhyssaFireheart likes this

#113 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 25 June 2017 - 09:06 PM

1st request...in years >.>

 

 

Pqsgcfa.jpg


  • RhyssaFireheart and YoWid like this

#114 Red Opus

Red Opus

    Ghost

  • Blessed by Uglypuff
  • PipPipPipPipPip
  • 2,171 posts

User's Awards

5    3   

Posted 13 July 2017 - 05:16 PM

4G4yFIZ.jpg

 

I'm now a fashion icon....or uninspired...






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users